|
|
Spelregels - WKpoule 2014
Deelname:
Je mag meedoen als je werkzaam bent bij de DCMR
-
Iedere medewerker van de DCMR mag 1 introducee mee laten doen.
-
Inschrijfbijdrage Euro 2,00 per deelnemer
-
Inleveren (formulier en geld): Uiterlijk woensdag 12 Juni 2014 uiterlijk 21:00 uur, per e-mail: info@meerkerkweb.nl
Vul alleen de blauwe vakjes in (wedstrijdvoorspelling, stand van de poules en elftal)
Prijzenpot:
Nummer 1, 2 en 3
-
De prijzenpot is het aantal deelnemer x Euro 2,00
-
De winnaar krijgt 45% van de totale inleg
-
De nummer 2 krijgt 30% van de totale inleg
-
De nummer 3 krijgt 20% van de totale inleg
-
Wanneer er sprake is van een gelijke stand aangaande de plekken voor de prijzen zal:
-
Bij gelijke stand zal eerst gekeken worden wie de WK-winnaar goed had
-
Indien dit geen uitsluitsel geeft wordt er gekeken naar wie de meeste punten heeft behaald bij de top 4
-
Indien dit geen uitsluitsel geeft dan naar de behaalde score van het elftal
-
Indien dit wederom geen uitsluitsel geeft zal de prijs worden verdeeld
De meeste voorspellingen goed:
Punten bij de wedstrijden:
-
Uitslag van de wedstrijden juist = 10 punten
-
Vanaf de 2de ronde is het uitslag na 90 min en invullen van toto voor winnaar na verlening of penalty’s
-
Uitslag fout maar toto wel goed = 5 punten
-
Uitslag en toto fout maar aantal doelpunten (bij een van de ploegen) juist = 1 punt
Eindstanden Poule's
Nederlands elftal (opstelling tegen Australie in de poulefase)
-
Elftal 3 punten per speler
-
Bonus van 15 punten indien alle 11 goed
-
Let op bij het invullen, het is een keuze lijstje! Indien je buiten de lijst wil selecteren moet je dit in de mail aangeven
-
hulp: k = keeper, v = verdediger, m = middenvelder, a = aanvaller
Top 4
-
Winnaar WK goed = 50 punten
-
De nummer 2 goed = 25 punten
-
De nummer 3 goed = 15 punten
-
De nummer 4 goed = 15 punten
|